"A La femme a döntéshozó, értelmiségi, véleményformáló nők magazinja. A La femme nekik és róluk szól. La femme magazin, la femme, lafemme.hu, lafemme"
« vissza nyomtatás

Globális tapasztalatokkal a magyar ügyfelekért

200 éves hagyomány a pénzügyek területén, 200 millió ügyfél világszerte, több mint 140 országban.(x)

A Citibank magyarországi jelenléte mögött komoly nemzetközi pénzügyi tapasztalat rejlik, amely garancia a stabil, megbízható szolgáltatásra. A bank 30 éve van jelen a magyar piacon, ez idő alatt több területen is úttörő szerepet játszott. A Citibank nevéhez köthető az első hazai értékpapír-kibocsátás, az első 24 órás telefonos ügyfélszolgálat, az első valódi hitelkártya kibocsátása, de a legnagyobb hazai államkötvény-kibocsátás is a bankon keresztül történt. Yalcinkaya Veronika, a Citibank marketingigazgatója szerint a magyarországi kezdetektől fogva világos volt számukra, hogy nem a trendkövetés a céljuk, hanem a proaktív jelenlét, a trendek meghatározása. A bank nemzetközi és hazai sikerének titka kétségkívül az, hogy képesek elébe menni a változásoknak, és az ügyfelek igényei szerint újra és újratervezni szolgáltatásaikat, stratégiájukat a banki szektorban. A nagy múltú vállalat élen jár a fejlesztésekben, legyen az internetes szolgáltatásfejlesztés vagy egyre jelentősebb társadalmi felelősségvállalás.

 

 Ügyfél a bank élén


Akárcsak az elmúlt 200 évben, ma is az ügyfelek igényei diktálják a cég stratégiáját.

 

Magyarországon a Citibank jelenleg több mint ezer szakembere nyújt magas színvonalú szolgáltatást egyéni ügyfeleknek, kis- és középvállalkozásoknak, valamint multinacionális cégeknek. Az exkluzív és stabil ügyfélkör bizonyítja, hogy sikeres a modell: egy teljes globális hálózat tapasztalatai szolgálják a helyi ügyfelek igényeit. A 21. században ez már nem csupán magyarországi szolgáltatásokat jelent, a világ legtöbb országába utazva a Citibank magas színvonalú infrastruktúrája rendelkezésünkre áll.

 

A bankot választók között kiemelt figyelmet élvezhetnek a Citigold ügyfelek. Ők olyan exkluzív szolgáltatásra számíthatnak, ami bátran nevezhető átlagon felülinek a prémium kategóriában is. Személyes figyelem minden szinten, személyi bankár vagyontervezéssel, exkluzív befektetési ajánlatokkal, piaci elemzésekkel áll rendelkezésre. A Citigold ügyfelek jellemzően otthon vannak a világban, rendszeresen utaznak – ehhez ideális partner a több mint 140 országban működő bank. Itthon és külföldön is magas színvonalú szolgáltatásokat biztosít: a prémium hitelkártya, a külföldön is igénybe vehető tárgyalók, VIP-ajánlatok a reptértől a szállodáig, az exkluzív márkaajánlatok – hogy csak néhány példát említsünk a számtalan lehetőségből. A személyre szabott szolgáltatások a világon bárhol elérhetők, a kedvezményes pénzváltástól a kikapcsolódási lehetőségekig – mindez a nap 24 órájában bármely Citigold-ügyfélnek.

 

Társadalmi felelősségvállalás minden szinten


A Citibanknál nem csupán jól hangzó szlogen a fenntartható fejlődés iránti elkötelezettség. 2007-ben egy tíz évre szóló, 50 milliárd dolláros programot indított a bank, hogy lépéseket tegyen az éghajlatváltozás kedvezőtlen hatásainak mérséklésére, a zöld programok finanszírozására, melynek ma már kézzel fogható eredményei vannak világszerte. Nemcsak a vállalat keretein belül sikerült érvényesíteni az irányelveket, a bank a világ több nagyvárosát is segíti a fenntartható fejlődés megvalósításának útján. Néhány példa a számtalan eredményből:

 

- A Citibank mindmáig támogatja a szél- és a napenergia hasznosítását, többek között zöldenergia felhasználásával, vásárlásával.

 

- Komoly beruházással a nagyvárosi közlekedés tehermentesítésében is szerepet vállalt, a helyi közösségi közlekedés támogatásával – például Panamavárosban.

 

- Detroitban élen járt az energiatakarékos városi világítás kiépítésében.

 

-  Több kormánnyal és nagyvállalattal partnerségi megállapodást kötött az ökológiai lábnyom csökkentése érdekében.

 

A bank Magyarországon régóta dolgozik – több nonprofit partnerrel közösen –a legkülönbözőbb programokban, a társadalmi felelősségvállalás jegyében. A teljesség igénye nélkül néhány terület, ahol az elmúlt évtizedekben rendszeresen jelen van:

 

- Szerepvállalás a gyermekvédelemben: közel 1000 hátrányos helyzetű és sérült gyermek támogatása.

 

-  Ismeretterjesztés: országszerte 146 ezer diák számára biztosít pénzügyi oktatási tananyagot.

 

-  Vállalkozások támogatása: közel 90 civil szervezet és vállalkozás vett részt a vállalkozásfejlesztő programjaikban, továbbá évente 3-4 vállalkozás, mely a fenntartható működés mellett kötelezte el magát, anyagi támogatással járó díjban részesült.

 

-  Környezetvédelem: 111 000 facsemete elültetése Budapesten és környékén.

A Citibank továbbra is elkötelezett a magyarországi közösségek támogatásában, a fenntartható fejlődés melletti kiállásban itthon és világszerte egyaránt – foglalta össze Yalcinkaya Veronika.