"Nem csak a gulyás, a puszta és a paprika országa vagyunk- ahogyan ezt egy díjnyertes magyar imázsfilm megmutatja."

lorem iposum dolor

Praesent suscipit aliquam urna. Praesent et velit lorem. Fusce id ligula odio. Aenean feugiat ante ut sapien fermentum mollis.
rendben
 
 

Cool Magyarország

Nem csak a gulyás, a puszta és a paprika országa vagyunk- ahogyan ezt egy díjnyertes magyar imázsfilm megmutatja.

Ezúttal a Magyarországról szóló imázsfilmet jutalmazták Ezüst Medve-díjjal, a rangos Nemzetközi Turisztikai Börzén. Az alkotók kitűzött célja volt, hogy kitörjenek az imázsfilmek megszokott keretiből, és új arcát mutassák Magyarországnak. Ennek megfelelően rendhagyó felvételek kerültek a filmbe, amiket víz alatti kamerákkal és robotrepülőgépekről készítettek.

 

 

A reklám mottója: Magyarország – több mint amit várnál. Így a készítők nemcsak az ország természeti adottságaira hívják fel a figyelmet, hanem városainkra, varázslatos fürdőinkre, különleges ételeinkre és az olyan híres magyar találmányokra, mint a Rubik-kocka, amelyet a világ minden sarkában ismernek- kérdés, hogy tudják-e, magyar találmányt pörgetnek az ujjaik között. A megvalósításra több rendezői koncepció közül a jelenleg Barcelonában és Magyarországon élő és dolgozó, nemzetközileg is elismert magyar Kostil Danila és Kostil Luka fiatal rendezői testvérpáros újszerű, mai trendhez alkalmazkodó interpretációját választották.

  

 


Az országimázs filmek mellett azonban a legjobban azok a fiatalok teszik Magyarországot vonzóvá, akik tehetségüknek köszönhetően szereztek hírnevet maguknak és az országnak. Messze a puszta, paprika, pucér lányok sztereotípiától, a betyárromantikától és gulyáslevesáradattól, az új generáció azt az oldalát mutatja meg Magyarországnak, amelyet mindig is sugározni szerettünk volna magunkról.


Attraction

A Britain’s Got Talent tehetségkutatót nyert Attraction táncos árnyékszínháznak vetélytársa sem akadt a fődíjra, olyan hihetetlen profizmussal hagyták le a többi versenyzőt. 

 

 

 

Boggie

Akárcsak az Attractionnek, Boggie-nak, alias Csemer Boglárkának szintén nem termett sokáig itthon babér, és a külföldi siker után figyeltek fel rá Magyarországon. Egyik napról a másikra lett világszerte híres a Nouveau Parfum című klipjével, amelynek mondanivalója azokat is megérintette Brazíliától Japánig, akik egy szót sem értettek a dal szövegéből.

 

 

Happy magyarok

A magyar "Happy-videó" Pharrell Williams slágerének videós feldolgozása. A nemzetközi Happy mozgalomhoz Amszterdam, Hongkong, London, Berlin, Párizs és Moszkva után Budapest is csatlakozott. A koncepció egyszerű: tucatnyi happy járókelő táncol, riszál, korizik és rollerezik Budapest legszebb helyein.

 

 


Mezőberény a New York Times-ban

Seth Kugel újságíró egy hirtelen ötlettől vezérelve a Bukarest–Budapest-vonatról ugrott le a 11 ezer fős magyar város pályaudvarán. Kíváncsi volt, mire megy itt turistaként, és vele együtt mi is felfedeztük Magyarországnak ezt az eddig ismeretlen csücskét.

 

  

La femme La femme cikke 2014. március
címkék:
Utazás
Lepje meg üzleti partnereit, családtagjait egy különleges, személyre szóló ajándékkal.