LISSZABON
Ha a hosszúra nyúlt vénasszonyok nyara nem volt elég, a szürke novemberi hangulat helyett válasszuk Portugáliát!
A VILÁG LEGDRÁGÁBB ÓRÁI
Az idő pénz – szól a jól ismert mondás, de ha valaki nagyon ragaszkodik a szó szerinti értelmezéshez, könnyen találhat rá példát a gyakorlatban is....
A RUHA TESZI AZ EMBERT
Egymás sarkára hágva nyitnak üzletet Magyarországon a divatmárkák. Az igényes, válogatós magyar még mindig képes Milánóba utazni egy...
ELEGANCIA A HAVASOK KÖZÖTT
Sokcsillagos szállodák, film- és sportsztárok: Tirol és világhírű városkája, Kitzbühel télen és nyáron is népszerű úti cél.
UTAZÁS
Üzleti megbeszélés a pálmafák árnyékából, e-mailezés a tengerpartról? A legújabb utazási trend a munkamániásoknak kedvez.
RAIFFEISEN
A Raiffeisen Online Broker egymást követő két évben is elnyerte „Az év legjobb hazairészvény-kereskedési platformja” díjat.
GENERÁCIÓK ÜZLETBEN
Egy magyar sikertörténet, amelyben az alapító szíve és kitartása kelti életre mások álmait. Világszínvonalú tapétákon.
CSALÁDI VÁLLALKOZÁSOK
Sok magyar családi cég jutott el mára a generációváltás időszakához. Nem mindegy, miként sikerül a váltás.
KARRIER
Világot formáló, sok esetben életeket mentő üzleti projektek kapnak szárnyra egy fiatal hölgynek köszönhetően.
Lakatosműhelyből indultak, ma kaputechnikai megoldásaikkal regionális szereplők, miközben a negyedik generáció irányítja a céget. Velük...
A Mystic Nails közel két évtizedes története az ápolt körmök iránti szenvedélyről szól. És persze egy család összetartásáról üzletben és...
40 ezer magyar családi vállalkozásban döntik el a közeljövőben: az utódok továbbviszik, eladják vagy megszüntetik a céget.
KIÁLLÍTÁS
Marilyn Monroe Magyarországon még soha nem látott relikviáiból nyílt kiállítás a szegedi Reök-palotában.
JÖVŐNK
A Citi egy olyan jövőképben hisz, ahol a sikeres bankok személyre szabott értékeket nyújtanak ügyfeleiknek.(x)
AKIKNEK SIKERÜLT
A Forbes magazin évek óta lajstromba veszi a milliárdosokat, akik túlnyomórészt férfiak. 2004 óta azonban a nők is előtérbe kerülnek!
A NŐ FORRADALMA
Miért épp a Chanel márka jelenti a divatot, a kifinomultságot és a magabiztosságot?
A Dyntell neve azoknak csenghet ismerősen, akiknek már volt dolguk vállalatirányítási szoftverekkel. Egy családi vállalkozás...
PERSONAL BRANDING
Nyugaton az átlagember is azt tanulja, hogyan alakítsa ki személyes márkáját, de Magyarországon jelentős a lemaradás.
Egy pécsi családi vállalkozás, melynek sikertermékeit Ryan Gosling, Madonna, Lady Gaga, Beyonce viselik.
Van egy ország, ahol az emberek akkor is vidámak, ha nincs rá különösebb okuk. A tenger áttetsző türkiz, a homok selymes és hófehér.
Változatok dohányzóasztalra
Pihenés a kertben
La femme ünnepi címlappal Különleges címlap készült az ötéves La femme ünnepi lapszámához.
Lepje meg üzleti partnereit, családtagjait egy különleges, személyreszóló ajándékkal.
író, újságíró
művészeti vezető
újságíró